پشتیبانی فروشگاه آلگانیک

کاربر گرامی، لطفا قبل از تماس با پشتیبانی، ابتدا سوالات متداول را مطالعه بفرمایید.

عضویت در سایت آلگانیک بسیار ساده است.
1- در صفحه «عضویت» شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید یکبارمصرف برایتان ارسال شود.
2- کد دریافتی را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه «ادامه دهید» را فشار دهید.

تبریک می‌گوییم! حساب کاربری شما ایجاد شده است.

در حال حاضر برای عضویت و ورود به سایت آلگانیک، نیازی به رمز عبور نیست و تمامی مراحل با رمز یکبارمصرف انجام می‌شود.

ابتدا کنترل کنید VPN شما خاموش باشد. سایت‌های داخلی از جمله سایت آلگانیک ممکن است با VPN به کندی باز شوند. در صورتی که مشکل از VPN نیست، لطفا به شماره پشتیبانی تلگرام یا واتس‌اپ (درج شده در انتهای همین صفحه) پیام دهید تا موضوع سریعا بررسی شود. 

تمامی سفارشات بلافاصله بعد از دریافت، پردازش و طی 1 تا 2 روز کاری ارسال می‌شوند. در برخی روزهای خاص سال مانند تعطیلات نوروز، ارسال سفارشات ممکن است با چند روز تاخیر انجام شود.

بعد از ارسال سفارش، شماره مرسوله در پنل کاربری شما ثبت می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت رهگیری پست (tracking.post.ir)، با وارد کردن شماره مرسوله، از آخرین وضعیت سفارش خودتان مطلع شوید.

بله. لطفا این موضوع را بلافاصله به پشتیبانی اطلاع دهید. تمامی توضیحات لازم برای برگشت وجه محصول از قبیل مشخصات حساب بانکی و… را در یک پیام ارسال کنید.

بله. اگر سفارش را دریافت کرده‌اید و قصد مرجوعی دارید، ابتدا با پشتیبانی هماهنگ کنید و بعد از دریافت تاییدیه، محصول را در شرایط اولیه و پلمب به آدرس فروشگاه آلگانیک ارسال کنید. توجه داشته باشید هر گونه تغییر در بسته‌بندی محصول موجب ابطال گارانتی برگشت خواهد بود. در ضمن از ارسال محصول بدون هماهنگی خودداری نمایید. شما می‌توانید محصول را تا 7 روز بعد از دریافت برگشت دهید.

لطفا برای کسب اطلاعات در این موضوع با یکی از روش‌های پشتیبانی مندرج در این صفحه با ما در ارتباط باشید.

لطفا با یکی از روش‌های پشتیبانی مندرج در همین صفحه، موضوع را پیگیری کنید.

توجه

برای پیگیری سفارشات یا هرگونه راهنمایی در مورد نحوه استفاده از سایت یا مسائل فنی، از طریق شماره 09933184972 در تلگرام یا واتس اپ اقدام کنید.